Avastage PEUGEOT 2008 - kompaktne linnamaastur, mille disain ei jäta kedagi külmaks. 2008 oma innovaatilise 3D PEUGEOT i-Cockpit® armatuuri, võimsate ning tõhusate  sisepõlemis- ja elektrimootorite valikuga pakub erakordse sõiduelamuse.

  • Peugeot 2008 finantseeringu näidistingimused

Peugeot 2008 kuumakse 146,61 €  

Teenuse pakkuja on Swedbank liising AS. Tutvuge teenuse tingimustega www.swedbank.ee, vajaduse korral konsulteerige pangatöötajaga. Krediidi kulukuse määr on 2,91 %, vara hind 13 250  € + km, sissemakse 20% periood 5a, jääkväärtus 30%, lepingutasu 300 €, liisingu kuumakse 146,61  €,  intress 6 kuu euribor + 2,29% a (07.08.2020 oli 6 kuu euribor –0,418 % euribori negatiivne väärtus loetakse võrdseks nulliga; euribor võib muutuda iga 6 kuu järel), tagasimaksete summa 12 171,20 €. Krediidi kogukulu on 12 229,76 €. Pakkumine kehtib kuni kuni sõidukeid jätkub.

DISAIN

MEELIÜLENDAV LINNAMAASTUR

/image/14/0/peugeot-2008-1906pc-126.616140.jpg

Enesekindlad kuid voolavad küljejooned kõnelevad uue 2008 jõulisusest ja ruumikusest ning annavad autole energiast pakatava silueti. Iseloomu lisavad väljendusrikas esiosa, isikupärane tulede signatuur, 18“ valuveljed, läikivmustad aknaliistudi ja Black Diamond katusi.

ESITULED

/image/15/4/peugeot-2008-2019-319-fr.616154.jpg

PAGASIRUUM

/image/11/8/peugeot-2008-2019-277-fr.616118.jpg

KATUSELUUK

/image/11/7/peugeot-2008-2019-465-fr.616117.jpg

TAGATULED

/image/71/8/peugeot-2008-1906styp-239.558718.jpg

KASUTATAVUS

/image/75/2/peugeot-2008-1906styp-216.558752.jpg

MUGAVUS

/image/13/2/peugeot-2008-2019-470-fr.616132.jpg

ILMSELGELT SILMAPAISTEV

Uue PEUGEOT’ 2008 esiosa silmapaistvus ja isikupära väljendub tavalisest tagapool paiknevas tuuleklaasis, mis rõhutab selle sõiduki nõtkust ja atleetlikkust. Sõiduki rõhtsa paigutusega kapott päädib esiosas suuremõõtmelise, kroomitud iluvõrega margikohaselt isikupäraste, kolme küünisejälge jäljendava valgussignatuuri ja masina kaslasliku pilgu modernsust esile tõstvate täis LEDi esitulede vahel.

HEA JUURDEPÄÄSUGA NING RUUMIKAS PAGASIRUUM

Pagasiruum on madala lävega ja avara juurdepääsuga ning selle mahutavust on võimalik soovi korral veelgi suurendadai, 2/3-1/3 osades kokkuklapitava tagaistmega. Pagasiruumi kahetasandiline põrand võimaldab ülemisel tasandil veetavate asjade kiirema ja lihtsama peale- ja mahalaadimise. Alumises asendis on rõhuasetus pagasiruumi mahutavusel.

LAINURKVAADE

Uue PEUGEOT 2008 katuseluugiga panoraamkatusi muudab salongi valgusküllaseks. Rõõmu on sellest kõikidele reisijatele kuni tagumiste istekohtadeni välja.

SUJUVAD ÜLEMINEKUD

Uue PEUGEOT 2008 toekat tagaosa ehivad läikivmust riba tulede vahel, dünaamilisust rõhutav spoiler ning alaosas annab väljanägemisele viimase lihvi kaks kroomitud summutitorui otsa.

Lisaks Peugeot’le iseloomulike LED tagatuledele tõstavad sõiduki kõrgtehnoloogilisust esile tuledes kolme küünisejälge jäljendavad ning nähtavuse tõstmiseks nii valgel kui ka pimedal ajal põlevad tagatuled.

PREMIUMKLASSI MUGAVUS

Suurema mugavuse pakkumiseks on tagaistme konfiguratsiooni tehtud ruumilisa pakkuvad muudatused, salongi on ka integreeritud hulgaliselt praktilisi ja nutikaid panipaiku.

Lisaks on sõiduki müraisolatsiooni kvaliteet võrreldav premiumklassi sõidukite omaga.

PREMIUMKLASSI MUGAVUSEGA ISTMED

Seadke ennast sisse uue PEUGEOT 2008 linnamaasturi ergonoomilistel ja head tuge pakkuvatel istmeteli.

Esiistmed on saadaval varustatuna istmesoojendusegai, massaažifunktsioonigai ja elektriliselt seadistatavatenai.

JUHIKOHT

ULATUSLIK KOGEMUS

/image/15/7/peugeot-2008-1906pc-407-v2.616157.jpg /image/15/8/peugeot-2008-1906pc-439-v1.616158.jpg

Rikastage oma elamustepagasit uue, PEUGEOT i-Cockpit® 3Di juhikohal, mida iseloomustab intuitiivne ergonoomilisus ja mis hõlmab kompaktset rooli, 10’’ puutetundlikku HD ekraanii ja digitaalset konfigureeritavat 3D näidikuplokki.

See masin on varustatud „käed vabad - võti taskus“ käivitus- ja lukustussüsteemiga.i, mille aktiveerimiseks piisab sõidukile lähenemisest või sõidukist eemaldumisesti. Ühtviisi on teil võimalus oma teekondade isikupärastamiseks valida selleks soovikohase sõidurežiimii

Uue PEUGEOT e-2008 linnamaasturi roolis avanevad teile kõik PEUGEOT’ 3D i-Cockpit® armatuurlaua poolt pakutavad võimalused elektrisõiduki juhtimiseks vajalike valikutega ja läbisõiduulatuse optimeerimiseks pidurdamisel vabanevat energiat salvestava sõidurežiimigaikoos reaalajas kuvatava infoga jõuülekandesüsteemi funktsioonide kohta.

/image/16/4/peugeot-2008-2019-363-fr.616164.jpg

SÕIDUTEABE ESITAMINE TÄIESTI UUEL TASANDIL

3D digitaalse näidikuplokiga kuvatakse juhi silmade kõrgusele kõik juhtimiseks vajalik teave nagu näiteks naviseade ja juhiabid.

Süsteem kuvab info seadistatavate parameetrite alusel kahel tasandil tähtsuse järgi - esiplaanil ja tagaplaanil.

Tähtsama loomuga teave nagu näiteks sõidukiirus ja ohutust puudutavad hoiatused kuvatakse hologrammi kujul, teie tähelepanu koheseks äratamiseks.

/image/14/7/peugeot-2008-2019-359-fr.616147.jpg

IGAKÜLGSE ÜHENDUVUSEGA LINNAMAASTUR

Tänu TomTom® Traffici 3D naviseadmele on teie käsutuses liiklusinfo, teekonnale kuluv aeg ja ka ohualad.
Püsige ühenduses kuvades läbi Mirror Screen funktsioonii oma nutitelefoni rakendused puutetundlikule ekraanile.
Teie nutitelefon laetakse täis induktsioonimeetodil asetades telefoni laadimiseks ettenähtud alalei keskkonsoolil, mugavuse suurendamiseks on reisijate käsutuses USBi pesad nii esi- kui ka tagaistmete juures.

/image/11/9/peugeot-2008-2019-280-fr.616119.jpg

PUHAS FOCAL® HELI 

Täitke oma uue PEUGEOT 2008 salong oma lemmikmuusikaga, mille puhas ja kvaliteetne esitus on tagatud eksklusiivse premium Focal helisüsteemiga®i. Kõrgkvaliteetse Hi-Fi, rikka, puhta ja dünaamilise helipildi saavutamiseks on salongi paigaldatud 10 kõlarit, seal hulgas keskkanal, 4 tweeterit, 4 wooferiti ja subwoofer.

MOOTORID

MEELIERUTAV VALIK

/image/13/8/peugeot-2008-2019-161-fr.616138.jpg

Kasutage võimalust valida just teile sobiv mootor:

  • Elektri jõul sõitmisel võimaldate endale laiema liikumisvabaduse ja vaba ligipääsu ka aladele, mis teistele masinatele keelatud.
  • Sisepõlemismootorite osas on teil võimalus valida suure jõudlusega Euro 6 i bensiini- ja diiselmootorite vahel, mis kõik on varustatud Stop&Start funktsioonigai.
/image/12/3/peugeot-elect-2019-006-fr.616123.jpg

SÕITMINE PUHTALT ELEKTRI JÕUL

Väga mitmekülgne nii linnaliikluses kui ka maanteel, ühtviisi hea manööverdatavusega ning töökindel ja turvaline uus PEUGEOT e-2008 linnamaastur on varustatud 100-kW (136-hj) elektrimootoriga.

Selle mootoriga kogete ülimat erksust kiirendamisel tänu vahetult saadaval olevale pöördemomendile 260 Nm.

Teie uue PEUGEOT e-2008 linnamaasturi roolis saab teile osaks sõiduelamus, mida iseloomustab erakordne sujuvus, dünaamilisus ja täielik müravabadus.


/image/12/4/p21-moteur-eb2adts-fond-blanc-wip.616124.jpg

PURETECH: JÕUDLUS JA TÕHUSUS

PEUGEOT 2008 uus kompaktne linnamaastur on saadaval varustatuna Euro 6i  viimase põlvkonna PureTech bensiinimootoritega, mis on ülimalt kütusesäästlikud, kuid samas erksad ja võimsad.

Valikuvõimalus 4 bensiinimootori vahel:

  • 1,2L PureTech 100 S&S 6-käigulise manuaalkäigukastiga 
  • 1,2L PureTech 130 S&S 6-käigulise manuaalkäigukastiga  
  • 1,2L PureTech 130 S&S  8-käigulise automaatkäigukastiga 
  • 1,2L PureTech 155 S&S 8-käigulise automaatkäigukastiga

/image/15/2/p21-moteur-dv5rc-fond-blanc-wip.616152.jpg

BLUE HDi: EKSKLUSIIVNE TEHNOLOOGIA

Uus kompaktne linnamaastur PEUGEOT 2008 on saadaval Euro 6i standardile vastava, eksklusiivse BlueHDi’i tehnoloogiaga varustatud diiselmootoritega, mis on nii erakordselt suure jõudlusega kui ka keskkonnasäästlikud. 

Valida on kahe diiselmootori vahel:

  • 1,5L BlueHDi 100 S&S 6-käigulise manuaalkäigukastiga
  • 1,5L BlueHDi 130 S&S 8-käigulise automaatkäigukastiga

/image/14/9/peugeot-308-2017-054-fr.616149.jpg

EAT8: MILLINE SUJUVUS

Uus 8-käiguline EAT8 automaatkäigukasti tagab tänu uuele elektrilisele käiguvahetusele ‘Shift and Park by wire’i ja roolil paiknevatele labadele kiired ja sujuvad käiguvahetused. Senisest kompaktsemana ja ‘Stop&Start’ tehnoloogiaga ühildatuna tagabsee väiksema kütusekulu suurema jõudluse juures.

/image/12/1/peugeot-308-2017-052-fr.616121.jpg

6-KÄIGULINE BVM6 MANUAALKÄIGUKAST

Uus kompaktne linnamaastur PEUGEOT 2008 on saadaval 6 käigulise BVM6 manuaalkäigukastiga:

  • 1,2L PureTech 100 S&S BMV6
  • 1,2L PureTech 130 S&S BMV6
  • 1,5L BlueHDi 100 S&S BVM6

ELEKTRIMOOTOR

Pictos/Arrows/xxxx_Chevron-M/Outline

BENSIINIMOOTOR

Pictos/Arrows/xxxx_Chevron-M/Outline

DIISELMOOTOR

Pictos/Arrows/xxxx_Chevron-M/Outline

AUTOMAATKÄIGUKAST

Pictos/Arrows/xxxx_Chevron-M/Outline

MANUAALKÄIGUKAST

Pictos/Arrows/xxxx_Chevron-M/Outline

TEHNOLOOGIA

TULEVIKUKINDEL LINNAMAASTUR

Teie ohutuse suurendamiseks, manöövrite lihtsustamiseks ja sõidukit ümbritseva paremaks tajumiseks on uus PEUGEOT 2008 linnamaastur varustatud mitmete tipptehnoloogiliste süsteemidegai ja Peugeot’ viimase põlvkonna juhiabidegai.

TUNDKE RÕÕMU OSALISELT ISESÕITVAST SÕIDUKIST

PEUGEOT 2008 linnamaastur on varustatud  viimase põlvkonna tehnoloogiatega nagu näiteks PEUGEOT Drive Assist Plus i süsteemiga, mis võimaldab sõidukile osalise isejuhtivuse andvate funktsioonide haldamise. Sõiduraja hoidmise assistenti ja adaptiivse kiirusehoidiku süsteem on varustatud Stop & Goifunktsiooniga ning võimaldab sõidki liikumiskiiruse automaatse kohandamise vastavalt eessõitja kiirusele ja pikivahe hoidmise.

/image/14/3/peugeot-2008-1906pc-135.616143.jpg

LAIENDAGE OMA TEGEVUSVABADUST

Advanced Grip Controli võimaldab uue PEUGEOT 2008 linnamaasturi haardeomaduste kohandamise vastavalt teeoludele, valides selleks ühe kolmest sõidurežiimist: liiv, muda või lumi.

Hill Assist Descent Control’i  mäestlaskumise abifunktsioon võimaldab linnamaasturi kiiruse reguleerimise järskudel kallakutel.

OPTIMAALNE TURVALISUS

Suurema turvalisuse tagamiseks  on teie käsutuses tehnoloogilised lahendusedi

  • Aktiivne pimenurga jälgimissüsteem
  • Automaatne hädapidurdussüsteem - Active Safety Brake’i
  • Väikese pikivahe hoiatus - Distance Alert’i
  • Aktiivne reahoidmisabi
  • Automaatselt lülituvad lähi- ja kaugtuled
  • Liiklusmärkide tuvastus ja sõidukiiruse soovitus
/image/15/3/peugeot-2008-1906pc-118.616153.jpg

SEADKE END SISSE

Muutke lihtsaks oma manöövrid parkimiskohale sisenemisel ja parkimiskohalt väljumisel ‘Full Park Assist’iparkimisabiga.

Süsteem hoolitseb parkimise eest ise: leiab piisava suurusega parkimiskoha, kiirendab ja pidurdab sõidukit ning pargib sõiduki parkimiskohale ükskõik kas risti või piki teega ilma, et juhil oleks vaja keerata rooli või vajutada pedaale. 

PEUGEOT i-COCKPIT® 3D

Tundke rõõmu uue PEUGEOT’ 3D i-Cockpit®  juhikoha ergonoomilisusest ja esteetilisusest

  • Kompaktne rool
  • 10’’HDi mahtuvuslik puutetundlik ekraan,
  • Konfigureeritav 3D  näidikuteplokk, kus kuvatakse teave eri tasapidadel vastavalt selle tähtsusele
  • Nutitelefoni toetamise ala ja induktiivlaadija i
  • 3D naviseade 
  • Mirror screen (Apple CarPlay / Android Auto / MirrorLink)
  • Sõiduinfo jpm.

GALERII

KÜTUSEKULU JA CO2HEITMEKOGUSED

  • WLTP väärtused(1): Kütusekulu 4,5 kuni 6,2 kombineeritud sõidutsükli korral, 4,9 kuni 8,1 madalal kiirusel, 4,2 kuni 6,2 keskmisel kiirusel, 3,9 kuni 5,3 suurel kiirusel ja 5 kuni 6,4 väga suurel kiirusel WLTP järgi (l/100 km - CO2 heitmekogus (kombineeritud tsükkel) WLTP: alates 118 kuni 141 (g/km)

(1) Esitatud kütusekulu ja CO₂ heitmekoguste väärtused vastavad WLTP tüübikinnitusele (Määrus EL 2017/948). Alates 1. septembrist 2018 a toimub sõidukitele tüübikinnituse andmine vastavalt ülemaailmselt sõiduautodele laienevale ühtlustatud katseprotseduurile (WLTP), mis seisneb uues ja täpsemalt tegelikkust kajastada võimaldavas katseprotseduuris kütusekulu ja CO2 heitmete mõõtmiseks. Nimetatud WLTP protseduur asendab täies mahus seni testimiseks kasutatud Euroopa uue sõidutsükli (NEDC) protseduuri. Kuna katsetingimused vastavad täpsemalt tegelikkusele on ka WLTP protseduuri järgi mõõdetud kütusekulu ja CO₂ heitmekogused paljudel juhtudel suuremad kui NEDC protseduuri järgi mõõdetuna. Kütusekulu ja CO₂ heitmekoguste väärtused võivad varieeruda sõltuvalt otstarbekohasest varustustasemest, lisavarustusest ja rehvide tüübist.

  • NEDC väärtused (2): Kütusekulu 3,6 kuni 5 kombineeritud sõidutsükli korral, 3,3 kuni 4,5 linnavälise sõidutsükli korral ja 4,2 kuni 5,8 linnatsüklis NEDC järgi (l/100 km) - CO2 heitmekogus (kombineeritud tsükkel) NEDC: alates 96 kuni 113 (g/km)

(2) Kütusekulu ja CO2 heitmekoguste väärtused on määratud kindlaks vastavalt uuele WLTP määrusele (EL määrus 2017/948) ning saadud väärtused on teisendatud NEDC-ks, mis võimaldab võrreldavuse teiste sõidukitega. Väärtuste juures ei ole arvestatud sõiduki otstarbekohaste kasutustingimustega, sõidustiiliga, sõiduki varustustasemega ega lisavarustusega ning väärtused võivad varieeruda olenevalt kasutatavate rehvide tüübist. Rohkem teavet kütusekulu ja CO2heitmekoguste kohta leiate praktilisest käsiraamatust pealkirjaga „Uute sõiduautode tavapärased kütusekulud ja CO₂ heitmekogused”, mis on tasuta saadaval Auto Forte müügiesinduses.