Tutvuge uue PEUGEOT e-Partner kaubikuga ning 100% elektrilise mootori eelistega.
e-PARTNER elektrilisel kaubikul on kõik PARTNERi head ja teada omadused,  mis täidavad sinu ja sinu ettevõtte vajadusi.

EELISED

ELEKTRILINE MOOTOR

/image/06/5/peugeot-partner-2101styp001-web30.767065.jpg

Kuni 275 km

sõiduulatus (WLTP)

Uus sõidukogemus

100% elektriline sõit pakub uusi elamusi ainsagi järeleandmiseta:

  • Identsed ja praktilised mahud, 2 pikkust, 2 kerekuju ja à la carte versioonid
  • Kandevõime kuni 800 kg
  • Pukseerimisvõime kuni 750 kg
  • Sujuv, raputustevaba sõit
  • Äkiline kiirendus tänu momentselt saadavale võimsusele
  • Vaikne mootor
  • Sõidumugavus tänu madalamale vibratsioonitasemele

0 g
CO2 heiteid

Rahaline võit

Säästa tänu:

  • Tavakütusest soodsamale energiakulule

  • Madalamatele ülalpidamiskuludele
  • ECO-režiimile, mis aitab optimeerida aku tööd

30 minutit
et taastada 80% sõiduulatusesti

Lihtne kasutada

Muutke elu lihtsamaks kiire ja intuitiivse laadimisega. 

DISAIN

Jäädes truuks brändi power of choice ehk valikuvabaduse põhimõttele, säilitab uus PEUGEOT e-PARTNER  kaubik bensiinimudelist tuttava jõulise ja võimeka stiili, mida täiustavad elektrimudelile iseloomulikud tunnused nagu “e-PARTNER” motiiv sõiduki tagaküljel.

KOKPITI E-VOLUTSIOON

/image/06/2/peugeot-partner-2101styp207-web30.767062.jpg

PEUGEOT i-Cockpit® kuvab juhile kahe uue näidikupaneeli abil täiselektrilise sõiduki juhtimiseks vajalikku teavet.
 Standardne analoog-näidikupaneel on kasulik elektrisõiduki haldamiseks ning pakub:

  • Võimsusmõõturit, mis näitab energia tarbimisti,
  • Kliimasüsteemi energiatarbimise näidikuti,
  • Aku laetustaseme näidikut,
  • Värvimaatriksit, mille abil saab ülevaate energiavoogudest, laadimisest (käimasolevast või planeeritust), sõiduulatusest ja pardakompuutri teabest.
/image/06/1/peugeot-partner-2101styp206-web30.767061.jpg

Valikus on ka täisdigitaalne 10-tolline kõrge kvaliteediga näidikupaneel, mis on elektrikaubikute turul täiesti uus. PEUGEOT’ uusim graafiline disain teeb teabe kuvamise täielikult seadistatavaks ja sõitja vajadustele kohaldatavaks.

 Näidikupaneelil on mitu kuvamisrežiimi, mida saab juhtida roolil asuva rulliku abil ja nii saab juht PEUGEOT i-Cockpiti® täpselt enda vajadustele kohandada. Näiteks võib esile tõsta navigatsiooni, elektrivoogude liikumise või hoopis juhiabisüsteemid – mis iganes juhile kõige vajalikum on.

/image/05/9/peugeot-partner-2101styp204-web30.767059.jpg

Sõiduki keskel on navigeerimiskomplektiga ühendatud puutetundlik ekraan, millel on „Electric” menüü jaoks eraldi nupp. Seejärel saate liikuda menüüdes:

  • „Flux“, et vaadata täpselt energiavoogude liikumist,
  • „Statistika“, et kuvada energiatarbimise statistika,
  • „Charge“, mis võimaldab seadistada laadimise kellaaega.

Igapäevaelu lahutamatuks osaks saanud nutitelefonid sobivad mugavalt ka uude PEUGEOT e-PARTNERisse. Teave kuvatakse kesksel ekraanil tänu MirrorScreeni ühilduvusele, sealhulgas on olemas Apple CarPlay™ ja Android Auto™ kasutamise võimalus.

/image/05/8/peugeot-partner-2101styp203-web30.767058.jpg

Uue elektrikaubiku keskkonsool on kujundatud nii, et sinna sobiks ka uus „e-Toggle”i käiguvaheti ning kolme sõidurežiimii ja „BRAKE” pidurdussüsteemi lülitid, mille abil saab sõiduulatuse pikendamiseks pidurdusintensiivsust suurendada, samuti leiab sealt nüüd hoiuruumi koos nutitelefoni juhtmevaba laadimisalusega.

Uue PEUGEOT e-PARTNERi baasvarustusse kuulub elektriline seisupidur. Lisaks põrandaruumi vabastamisele pakub see automaatne funktsioon mugavust ja meelerahu igapäevasõitudes.

EI MINGEID HEITGAASE, EI MINGEID KOMPROMISSE

Uus PEUGEOT e-PARTNER on saadaval samades versioonides nagu bensiini või diisliga variandid:

  • Kaubikud (kaks pikkust: Standard 4,40 m ja Long 4,75 m, kuni kolm istet Multiflex pingiga),
  • Mahukas kabiin (kuni viis istet, fikseeritud või klapitavad, ainult Long versioonil),
  • Kasutatav maht kuni 4,4 m³ Long versioonil (3,8 m³ Standard versioonil) on täpselt sama nagu sisepõlemismootoriga variantidel, sest akud on paigutatud põranda alla, kandevõimet mõjutamata
  • Kõrgus alla 1,9 m tagab ligipääsu enamikesse parklatesse.

Uus PEUGEOT e-PARTNER pakub veelgi rohkem võimalusi, vastamaks ka kõige kõrgematele nõudmistele. Saadaval on PRO ja ACTIVE viimistlusastmed, samuti „ready to go” versioonid BUSINESS (suurte vahemaade sõitjatele) ja GRIP (raskemate olude jaoks).

100% ELEKTRILINE TEHNOLOOGIA

Järgmise põlvkonna e-kaubiku efektiivsus

/image/07/0/peugeot-par-2021-400-fr-wip-web30.767070.jpg

Kõrgetasemeline akulahendus

PEUGEOT e-Partner elektrisõiduk (nii Standard kui ka Long versioonis) kasutab kõrgepingeakut, mille võimsus on 50 kWh, pakkudes sõiduulatuseks kuni 275 km (WLTP*), sõltuvalt versioonist ja kehtivast WLTPi sertifitseerimisprotokollist. Aku on leidlikult paigutatud, säilitamaks sõidukis ruumi nii sõitjatele kui ka kaubale.

50 kWh aku mahutavus tegelikes kasutustingimustes tagab, et 80% kasutajatest saavad ühe laadimisega sõita 190 km kuni 275 km. Sõiduulatus sõltub mitmest tegurist, eelkõige kiirusest ja mugavusvarustuse kasutamisest. Sõitjateruumi jahutusvedeliku ringlusega ühendatud aku optimeerib termokontrolli abil laadimisaega, tööulatust ja eluiga.

Aku garantii tagab 70% mahutavuse kaheksaks aastaks või 160 000 kilomeetri läbimiseni.

/image/05/1/moteur-ek0-fond-clair-1250pixels.767051.jpg

Elektriline mootor

100 kW (136 hj) elektrimootor pakub tänu 260 Nm pöördemomendile äkilist kiirendust ning sujuvat, hea dünaamikaga ja vaikset sõiduelamusti.

Elektriline jõuülekanne sarnaneb uue PEUGEOT e-EXPERT mudeliga. Tarbesõidukite koormusnõuete täitmiseks on see samuti reduktor-käigusüsteemiga.

SÕIDUULATUS JA LAADIMINE

/image/06/6/peugeot-partner-2101styp102-web30.767066.jpg

WLTPi (ülemaailmselt ühtlustatud kergsõidukite testimisprotseduuride) andmete kohaselt on uue PEUGEOT e-Partneriga ühe laadimisega võimalik sõita kuni 275 km. WLTP-protokoll annab kasutajatele täpsema ja realistlikuma ülevaate sõiduulatusest vastavalt sõiduki tegelikule kasutusele.

MIS MÕJUTAB SÕIDUULATUST?

/image/04/8/vitesse.767048.png
KIIRUS

Sõites püsivalt 130km/h on 100% elektrilise sõiduki sõiduulatus WLTP andmetega võrreldes poole väiksem.

/image/04/9/temp-ratures.767049.png
TEMPERATUUR

Sõiduulatus võib kevadel ja talvel erineda kuni 35%. Laadijaga ühendatud auto eelsoojendamine on üks parimaid viise sõiduulatuse suurendamiseks ja kütte- ning jahutussüsteemi mõju vähendamiseks.

/image/05/0/style-de-conduite.767050.png
SÕIDUSTIIL

Sujuv kiirendamine ja regeneratiivse pidurdamise kasutamine võib sõiduulatust pikendada kuni 15%.

/image/05/2/1432-e79weightalert-med-ivi.644515.767052.png
KAUBA TRANSPORTIMINE

Tarbesõiduki sõiduulatust mõjutab ka sõiduki kaal. WLTP andmete puhul on sõiduulatus arvestatud umbes poolega maksimaalsest kandevõimest.

/image/04/8/vitesse.767048.png
KIIRUS

Sõites püsivalt 130km/h on 100% elektrilise sõiduki sõiduulatus WLTP andmetega võrreldes poole väiksem.

/image/04/9/temp-ratures.767049.png
TEMPERATUUR

Sõiduulatus võib kevadel ja talvel erineda kuni 35%. Laadijaga ühendatud auto eelsoojendamine on üks parimaid viise sõiduulatuse suurendamiseks ja kütte- ning jahutussüsteemi mõju vähendamiseks.

/image/05/0/style-de-conduite.767050.png
SÕIDUSTIIL

Sujuv kiirendamine ja regeneratiivse pidurdamise kasutamine võib sõiduulatust pikendada kuni 15%.

/image/05/2/1432-e79weightalert-med-ivi.644515.767052.png
KAUBA TRANSPORTIMINE

Tarbesõiduki sõiduulatust mõjutab ka sõiduki kaal. WLTP andmete puhul on sõiduulatus arvestatud umbes poolega maksimaalsest kandevõimest.

LIHTSAD JA KIIRED LAADIMISLAHENDUSED

Uue PEUGEOT e-Partneri 275 kmi (WLTP) sõiduulatuse maksimaalseks ärakasutamiseks on saadaval hulk laadimislahendusi.

Saadaval on kahte tüüpi pardalaadijaid, millega saab kasutada kõiki laadimislahendusi. Standardvarustuses on 7,4 kW ühefaasiline laadija, 11 kW kolmefaasiline laadija on saadaval lisavarustusena.

Sõitjateruumi jahutusvedeliku ringlusse ühendatud aku pakub tänu termo-reguleerimisele kiiret laadimist, optimeeritud sõiduulatust ja pikemat tööiga.

/image/05/7/peugeot-partner-2101styp202-web30.767057.jpg

E-Partnerit saab laadida sõidukiga kaasas oleva standardkaabliga tavalisest majapidamispistikust, või spetsiaalse tugevdatud pistikuga (Green’Up), mis lühendab laadimisaega 15 tunninii.

Samuti saate soovi korral Wall Boxi kasutades oma elektrilist tarbesõidukit kiiremini ja ohutumalt laadida. Wall Boxiga kulub sõiduki aku täis laadimiseks:

  • 7 ½ tundi kasutades 7,4 kW Wall Boxi, millega saab ühendada standardvarustuses oleva 7,4 kW laadimiskaabli.
  • 5 tundi 11 kW Wall Boxi kasutamisega või 7 ½ tundi 7,4kW Wall Boxiga, mis on ühendatud lisavarustusse kuuluva 11 kW laadijaga.
/image/05/3/peugeot-partner-2101styp003-web30.767053.jpg

Avalikes laadijates laadimine

Aku termo-reguleerimine võimaldab kasutada 100 kW kiirlaadimisjaamu ja saavutada 80% aku täituvus 30 minutiga*. Kogu Euroopas on saadaval lai, 185 000 avalikust laadimisjaamast koosnev võrgustik.

SÕIDUREŽIIMID

/image/05/6/peugeot-partner-2101styp104-web30.767056.jpg

SÕIDUREŽIIMID

Uus elektriline PEUGEOT e-Partner pakub kolme sõidurežiimi:

  • Eco (60 kW, 190 Nm): soodustab suuremat sõiduulatust ja sujuvat sõitu,
  • Normal (80 kW, 210 Nm): optimaalne igapäevaseks kasutamiseks,
  • Power (100 kW, 260 Nm): optimeerib jõudlust raskete koormate transportimisel.
/image/05/8/peugeot-partner-2101styp203-web30.767058.jpg

PIDURDUSREŽIIMID

Regeneratiivne pidurdamine pakub kahte erinevat mootoripidurdamise taset, mis võimaldab aeglustamise käigus akut laadida:

  • Mõõdukas (vaikerežiim), bensiini- või diiselmootoriga sõidukile sarnase tunde saamiseks,
  • Suurendatud (vajutades käigukasti hoova nupule „B”), kiiremaks aeglustamiseks gaasipedaali vabastamisel, suurendades sellega sõiduulatust.

SÕIDUREŽIIMID

Pictos/Arrows/xxxx_Chevron-M/Outline

PIDURDUSREŽIIMID

Pictos/Arrows/xxxx_Chevron-M/Outline

KASUTUSKULUD

Peugeot’ eesmärk on pakkuda samaväärset TCO-di ehk kasutuskulu nii sisepõlemismootori kui ka elektrisõiduki puhul, võttes arvesse kõiki suuremaid ja väiksemaid kulusid lisaks liisingumaksele.

Elektrisõiduki ostukulud on küll kõrgemad, kuid arvesse tuleb võtta kõiki tegureid:

  • parem jääkväärtus kasutatud sõiduki müümisel,
  • hüvitised ja toetused,
  • madalamad hoolduskulud (umbes 50% vähem 48 kuu jooksul),
  • madalamad energiakulud (kuni 70% vähem kui bensiini/diiselmootoriga).